بخاری

راهنمای خرید بخاری برقی خوب !

راهنمای خرید بخاری برقی

 بخاری برقی یک محصول ارزان، کاربردی و مناسب برای افزایش سریع و گرم کردن دمای اتاق است. تاکنون انواع بخاری برقی در ابعاد گوناگون و در طرح های مختلف تولید شده‌اند که توانایی ویژه ای در تبدیل انرژی برقی به گرما را در فضای نصب شده‌ی خود دارد. اگر شما بدنبال این سیستم گرمایشی هستید، ما در این مقاله با راهنمای خرید بخاری برقی بهترین مدل آن را به طور جامع توضیح خواهیم داد.

بخاری برقی چیست؟

اگر شما بدنبال استفاده از انرژی الکتریکی برای گرم کردن محیط خود هستید تا بدلیل هزینه بالای مصرف کولرگازی به فکر خرید بخاری برقی افتادید اما نمی‌دانید بخاری برقی چیست یکی از وسایل گرمایشی ایمن و کوچک که نیروی الکتریکی را به انرژی حرارتی تبدیل می‌کند. هیتر یا بخاری برقی غالبا دارای یک لوله هالوژنی یا سفالی شکل است. که به کمک المنت انرژی حرارتی را به محیط اطراف هدایت می‌کند.

 معرفی انواع بخاری برقی بر اساس نوع فناوری آنها

بخاری برقی دستگاهی است كه انرژی الكتريكی را به انرژی گرمايی تبديل می كند. به علت نداشتن آلودگی سوختی در محيط‌های كوچك به ويژه حمام‌ها مورد استفاده فراوان دارد. لیست قیمت بخاری برقی متناسب با فناری اجزای آنها متفاوت است.

معرفی اجزای بخاری برقی:

  1. بدنه
  2. شبكه محافظ
  3. كليد (با المپ يا بدون المپ خبر)
  4. سيم های رابط
  5. عايق نسوز
  6. المنت
  7. عايق چينی نر و ماده
  8. پايه فلزی نگهدارنده المنت
  9. ترمينال چينی

تعداد المنت در بخاری‌ها متفاوت بوده ودر انواع مختلف ساخته می‌شود. جنس المنت از كرم نيكل يا كرم آلومينيوم می‌باشد.

میتوان بهترین بخاری برقی را نسل جدید این نوع دانست که از ترموستات اتوماتیک بهره می‌برد که دارای سنسور حرارتی خاموش شدن می‌باشد تا زمانی که محیط بیش از اندازه گرم شود این بخاری به صورت اتوماتیک سیستم را قطع و بخاری خاموش می‎شود.

 گرمایش همرفتی

این مدل با استفاده از جابه جایی هوا به جای حرارت مستقیم به اشیای پیرامون خود محیط را گرم می‌کند. گرمایش همرفتی در هیتر برقی مسیری از جریان روغن گرم شونده در ان بکار رفته باشد که کمک به حفظ بهتر گرما کند.

گرمایش تابشی

یه نوعی از بخاری برقی مدل تابشی است که شامل چندین المنت می‌باشد. که در پشت ان سطح فلزی یا آلمینیوم بازتابنده قرار گرفته است. یکی از مزایای بخاری برقی میزان صدای ان اشاره کرد که هیچگونه صدایی در هنگام کار ندارند. بخاری برقی باتوجه به تعداد المنت ان میزان حرارت تولید شده ناشی از دستگاه متفاوت می‌باشد و برای استفاده‌ی حرارتی مستقیم می‌باشد که این مدل را به پرفروش ترین بخاری برقی تبدیل کرده است.

گرمایش Micathermic

در این نوع سیستم، از هر دو حالت گرمایش همرفتی و گرمایش تابشی استفاده شده است. در این مدل که جلوی گرد و غبار و حساسیت ناشی از ان را می‌گیرد. اغلب بدون فن تولید شده‌اند و هیچ‌گونه سر و صدایی ندارند. اگر به بیماری آسم یا الرژی مبتلا هستید، خرید این بخاری گزینه ی مناسبی می‌باشد.

 معرفی انواع بخاری برقی موجود در بازار

انواع بخاری برقی

انواع مختلفی از بخاری‌ برقی تولید شده است، که بنا به نوع و مدل آنها می‌توانید، مناسب‌ترین‌شان را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در این بخش از راهنمای خرید بخاری برقی به سه نوع بخاری از نظر عملکرد تولید حرارت به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

بخاری برقی سرامیکی

این مدل بخاری‌ که اجزای گرمایشی سرامیکی درونی دارند، بدون استفاده از هرگونه سیم و سیم‌پیچ می‌تواند گرما تولید کند. بخاری برقی سرامیکی مقدار تولید حرارت را تنظیم کرده و می‌تواند گرمای مناسب و طولانی مدتی برای فضای محیط اطراف خود تامین کند.

بخاری برقی روغنی

محصول بخاری برقی روغنی با بهره‌ی یک نوع فناوری میکیترمیک کار می‌کند که با استفاده از روغن گرمابر درون خود که وارد تمام تیغه‌ها شده و حرارت را به محیط می‌دهد، کار می‌کند که همزمان از گرمایش تابشی و همرفتی استفاده می‌کند.

بخاری برقی مادون قرمز

بخاری برقی مادون قرمز به صورت کلی گرمایش تابشی تولید می‌کند و در دو نوع طراحی شده است. که در نوع اول لامپ‌های کوارتزی که متشکل از سیم حرارتی که 80 در نیکل و 20 درصد کرومیم ساخته شده است. درون یک لامپ کوارتزی تعبیه شده است. نوع دیگر آن که با استفاده از المنت فلزی جامد که تقریبا مشابه یک سیم است فضای محیط را گرم می‌کند.

معرفی انواع بخاری برقی باتوجه به سبک طراحی آنها

معرفی تعدادی از مدل‌های جذاب و کاربردی بخاری برقی که در حال حاضر در بازار موجود است:

بخاری برقی زمینی

جا به جایی بخاری برقی زمینی به بسیار راحت می‌باشد و بخاری برقی زمینی به صورت عمودی نیز وجود دارند. همچنین مدل‌های فن دار بخاری های برقی زمینی، یک مزایای قابل توجه نسبت به مدل‌های دیگر می‌باشد که  تعمیر کردن آنها به آسانی قابل انجام شدن است.

 بخاری برقی کوچک

همانطور که از نام این بخاری مشخص است قابلیت حمل را دارد و تقریبا روی هر مکانی قابلیت کار کردن را دارد. مصرف بسیار بهینه‌ای هم دارند و مقرون بصرفه می‌باشد. نکته مهم در هنگام استفاده از این مدل توجه به دفترچه راهنمای سازنده بخاری برقی کوچک است.

بخاری برقی دیواری

در مدل بخاری‌ برقی دیواری فقط امکان نصب روی دیوار یا جایگاهی برای قرارگیری دارند و می‌توان از آنها در مکان های کارگاهی و باز استفاده کرد.

بخاری برقی قرنیزی

بخاری برقی قرنیزی دارای ایمنی خوبی می‌باشد. عملکرد خوبی هم در منازل قدیمی که سیستم گرمایش و لوله کشی و همچنین تهویه هوا ندارند را داراست. همچنین در کنار سیستم‌های گرمایشی در ساختمان‌های نوساز هم بکار میرود، که قابلیت انتقال هوای گرم از کف به سقف خانه را دارد. نصب اسانی دارد اما قادر به چرخش هوا نبوده و نباید به عنوان پخش کننده‌ی هوای بسیار گرم در تمامی سالن بود.

 

معرفی پرفروش ترین و بهترین بخاری برقی موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین بخاری برقی

 

به طور کلی می‌توان پرفروش‌ترین و بهترین بخاری برقی را با چند پارامتر در نظر گرفت که فروش بخاری برقی مستلزم اینهاست:

  1. بخاری برقی مناسب حمام
  2. بخاری برقی تایمر دار
  3. بخاری سنسورقطع کن دار
  4. بخاری چرخدار
  5. بخاری با مصرف بهینه برق
  6. بخاری دارای به سیستم کنترل از راه دور

 

پرفروش ترین بخاری برقی جنرال: بخاری برقی جنرال مدل 2002

بخاری برقی جنرال مدل 2002 که 16000وات که با سرانه مصرف انرژی رده (ای) تنها 3300 وات در 24 ساعت مصرف می‌کند بسیار کارامد بوده است.

پرفروش ترین بخاری برقی جنرال: بخاری برقی جنرال 1802

بخاری برقی جنرال 1802 که از طراحی جذابی برخوردار است. با دارا بودن چهار المنت هالوژنی و یک فن که دو کلید برای دو حالت المنت و یک کلید هم برای فن تعبیه شده که مجهز به سنسور تنظیم جایگاه قرار گرفتن دستگاه است. که به محض کج شدن دستگاه به طور خودکار قطع می‌شود. این محصول در حال حاضر 1600وات با سرانه مصرف انرژی رده (ای) یکی از محبوب ترین بخاری ها تاکنون بوده است.

 پرفروش ترین بخاری برقی جنرال: بخاری برقی جنرال 1801

بخاری برقی جنرال 1801 در سه رنگ سفید مشکی و قرمز سفید موجود است. با چهار المنت هالوژنی مشابه مدل 1802 بوده با این تفاوت که سنسور قطع کننده نداشته و فن دار هم نیست.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات طلایی راهنمای خرید بخاری برقی آشنا شوید.

نکات طلایی قبل از خرید بخاری برقی

یکی از نکاتی که هنگام خرید بخاری برقی باید به ان توجه کرد میزان مصرف انرژی آن می‌باشد زیرا ممکن است هزینه‌های ناشی از استفاده بخاری برقی بسیار زیاد بوده و مقرون بصرفه تمام نشود.

مسئله بعدی در انتخاب خود باید مدنظر داشته باشید انتخاب برند بخاری است، زیرا متریال ساخته شده در قطعات بخاری بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به همین خاطر بهترین مارک بخاری برقی را خریداری کنید.

 

 شرایط ویژه فروش بخاری برقی در سایت جنرال

سایت جنرال کمپانی با ارائه لیست قیمت بخاری برقی که به طور روزانه بروزرسانی می‌شود. انواع بخاری را برای انتخاب شما با توضیحات جامع در صفحه محصول برای شما ارئه داده ایم. همانطور که در راهنمای خرید بخاری برقی به آن اشاره شد یکی از پارامترهایی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید، مارک یا برند بخاری است. محصولات گرمایشی جنرال از جمله بهترین برند بخاری برقی تولید شده می‌باشند که باتخفیف‌های استثنایی و گارانتی معتبر بفروش میرسد.

 

1 دیدگاه در “راهنمای خرید بخاری برقی خوب !

  1. سلام فروشگاه شرکت جنرال

    توقع شما از یک نرم افزار حسابداری غیر از اینکه صبح براتون چایی بیاره چیه؟
    ساده باشه؟
    ارزون باشه؟
    به فروشگاه تون وصل بشه؟
    پشتیبانی عالی و دائمی داشته باشه؟
    توی حساب و کتاب دقیق باشه؟
    نیازی به هزینه پشتیبانی و تمدید سالانه نباشه؟
    هوای اقساط تون رو داشته باشه؟
    انواع گزارش و نمودار هزینه و درآمد داشته باشه؟

    به قول بازاری ها … ببر, خوشت اومد بیا بخر
    قبل از خرید مهلت تست 5 روزه دارید. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی بود دوستان ما در تیم پشتیبانی کاملا شما رو راهنمایی میکنند.

    تماس بگیرید‌ :
    یا اینکه قبل از تماس سایت ما رو بررسی کنید.

    چالاک حساب تاریخ امروز: 2023/09/13 08:28:47

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *