بخاری

راهنمای خرید بخاری گازی متناسب به بودجه شما!

راهنمای خرید بخاری گازی خوب

راهنمای خرید بخاری گازی خوب

هرساله با شروع فصل سرما هر خانه یا محیطی نیاز به یک سیستم گرمایشی متناسب به خود را دارد که همچنان با وجود بخاری های گازی که سالیان سال است در کنار ما ایرانیان بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. الان هم می‌توان آنها را پرطرفدارترین مدل بخاری در کشور معرفی کرد زیرا در کنار مزیت‌های آن، گرمای قابل توجهی را به محیط پیرامون خود می‌دهد که تاکنون در طرح‌ها و مدل‌های بسیاری توسط انواع برندهای موجود در ایران تولید و روانه‌ی بازار شده است. ما در این مقاله قصد داریم با ارائه ی جامع ترین راهنمای خرید بخاری گازی شما را با هرآنچه که در زمان خرید برای بهترین انتخاب نیاز دارید آشنا کنیم.

 بخاری گازی چیست؟

بخاری گازی را می‌توان بعنوان وسیله‌ای برای گرمایش به فضای داخلی محیط که از گاز طبیعی و یا گاز مایع تغذیه می‌کند که دارای شرایط ایمنی استاندارد می‌باشد که عمدتا ظاهری چهارگوش و فلزی دارند. و از آنجایی که پر‌مصرف‌ترین سوخت در کشور ما گاز طبیعی است و از لحاظ هزینه هم در مقایسه با انرژی‌های دیگر مقرون بصرفه هم هست همین امر موجب شده تا فروش بخاری گازی بیش از هر مدل دیگری خریداران را به خود جلب کند اما باید توجه داشت که در کنار مزایای بخاری های گازی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی خطرات بسیار بزرگ و جبران ناپذیری را به عمل خواهد اورد که توصیه می‌شود نصب را به یک متخصص بسپارید.

معرفی انواع بخاری گازی در بازار

 معرفی انواع بخاری های گازی موجود در بازار

در حال حاضر بخاری های گازی بادودکش که تقریبا در همه جا موجود است و همچنان بخش اعظمی از فروش را به خود اختصاص داده است اما می‌توان از بخاری های بدون دودکش هم از انواع بخاری گازی نام برد که برای محیط های اداری و نیمه باز بسیار مناسب هستند.

پس بنابراین اگر شما بدنبال بخاری گازی بادودکش و بدون دودکش هستید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بخاری گازی دودکش دار

در بخاری‌گازی دودکش دار، وقتی که شیر یا المک گاز را باز می‌کنیم گاز وارد محفظه شعله شده و با اکسیژنی که در محیط ان است ترکیب شده و در نهایت با جرقه شعله تولید می‌شود. گاز مونوکسید کربن از طریق دودکش به بیرون هدایت از آنجایی‌ که در برخی از ساختمان‌های امروزی فاصله لوله دودکش تا کلاهک بیرونی بسیار زیاد است، امکان گرفتگی یا مسدود شدن مسیر وجود دارد پس باید به این مهم توجه کرد تا هیچگونه اختلالی در لوله کلاهک وجود نداشته باشد.

راهنمای خرید بخاری گازی بدون دودکش

زمانی که به عنوان مثال یک بخاری گازی بدون دودکش روشن می‌شود، حاصل سوختن گاز طبیعی جز مونو اکسید کربن چیزی نیست به جزء یک گاز خطرناک و کشنده، بر همین دلیل این بخاری‌ها باید در محیط‌های نصب شود که جریان هوا آزاد وجود داشته باشد تا اکسیژن مورد نیاز محیط تأمین شده و مونو اکسید کربن خارج شود. به همین دلیل بخاری های گازی بدون دودکش عموماً برای محیط‌های اداری که درب آن باز است و یا فروشگاه ها پیشنهاد می‌گردد و برای محیط بسته مانند منزل و اتاق خواب و … توصیه نمی‌گردد.

بخاری گازی چه مزایایی دارد؟

همانطور که در راهنمای خرید بخاری گازی به طور خلاصه با ویژگی بخاری اشنا شدیم یکی دیگر از مزایای ان قیمت مقرون بصرفه برای خریداران در مدل‌های بادودکش از طریق لوله همه گازهای مضر و سمی را به بیرون هدایت می‌کنند.

  1. مدل های بدون دودکش مجهز به سیستم او دی اس (ODS) می‌باشند که قابلیت کنترل اکسیژن و سنسور قطع کننده دارد.
  2. مدل بدون دودکش برای محیط های مثل ادارات و مغازه بسیار مناسب و کارامد می‌باشد.

 

مشخصات فنی بخاری گازی و استانداردهای آن

به زبان ساده می‌توان بهترین بخاری گازی را با مشخصات فنی و استانداردهای ان ارزیابی کرد یکی از اصلی‌ترین مشخصات ان را میزان حرارت گرمایشی آن که به اختصار (BTU) عنوان کرد که نشان دهنده میزان قدرت گرمایش بخاری در فضا مورد استفاده است ذکر کرد. تنظیمات متغیر که برای سنجیدن میزان انرژی و ذخیره سازی سوخت بکار می‌رود.

توجه به نشان استاندارد و ایمنی در بخاری های گازی که از اصلی ترین پارامترهای بخاری می‌باشد. دمنده‌های داخلی که از هدر رفتن گرما جلوگیری کرده و براساس نواسانات حرارت را به طور مساوی می‌فرستد و بسیار از لحاظ مصرف سوخت بهینه خواهد بود.

مشخصات فنی بخاری گازی

معرفی پرفروش ترین و بهترین بخاری گازی موجود در بازار

امروزه در بازار ایران بخاری‌های زیادی با سیستم‌های گوناگون و طرح‌های خیره کننده وجود دارد. برند‌های بسیاری از بخاری گازی در بازار وجود دارد که از میان آن‌ها‌ می‌توان به:

  • آبسال
  • آزمایش
  • سپهر الکتریک
  • جهان افروز
  • برفاب
  • سوپر الکتریک
  • آذر درخشان
  • ایران شرق
  • تکسان خزر
  • لورچ
  • مشهد دوام

اشاره کرد که در این میان جنرال را هم از بهترین مارک بخاری گازی می‌توان نام برد.یکی از پارامترهایی که باید به آن توجه کرد در هنگام خرید باید به برند بخاری توجه کرد زیرا شرکت های معتبر متناسب با کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خود قیمت بخاری گازی را هم قیمت گذاری می کنند که همیشه مصرف انرژی بهینه تر با بالاترین راندمان حرارتی را دارا می‌شوند.

لیست پرفروش ترین بخاری‌های گازی جنرال:

1. بخاری گازی بادودکش گلکسی 10000

اگر به دنبال خرید بخاری گازی از سایت جنرال هستید ما می‌توانیم برای شما یکی از پرفروش ترین محصولات خود را پیشنهاد کنیم.

بخاری گازی بادودکش گلکسی 10000 که با قیمتی استثنایی در کنار کیفیت بینظیر به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است که مناسب برای هر مکان چه مسکونی و چه اداری می‌باشد این محصول با گارانتی استثنایی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش نظر بسیاری از خریدارانی که قصد نصب این محصول را دارند به خود جلب کرده است.

2. بخاری طرح شومینه پرنس 30000

یکی دیگر از پرفروش‌ترین بخاری گازی در جنرال می‌توان به بخاری طرح شومینه پرنس 30000 اشاره کرد. این بخاری در چهار رنگ طراحی و تولید می‌شود. این محصول به عنوان بزرگترین ظرفیت موجود بخاری گازی بادودکش جنرال برای منازل است. این محصول توانسته با طرح‌های جذاب و خیره کننده خود که هر ساله با طراحی نوین‌تر و بروزتر سعی در جلب مشتریان دارد.

3. بخاری گازی بدون دودکش جنرال

بخاری های بدون دودکش جنرال در 3 مدل زیر تولید می‌شوند:

  1. بخاری شعله آبی
  2. بخاری سفالی
  3. بخاری تابشی

این سه مدل در رنگ‌بندی های مختلف برای مصرف کنندگان عرضه می‌شود. یکی از بهترین محصولاتی شده که به گزینه اول خریداران این مدل محصول خاص تبدیل شده، بخاری گازی بدون دودکش جنرال است. این محصول توانسته با قیمت اقتصادی خود و بسته بندی شکیل، راه خود را به سراسر کشور باز کند.

نکات طلایی قبل از خرید بخاری گازی

ما در راستای راهنمای خرید بخاری گازی تلاش داریم تا توضیحی از بهترین نکات طلایی که می‌توانید برای خرید بخاری گازی را به شما بگوییم.

  • بخاری مناسب با شرایط محیط و آب و هوای محل زندگی
  • اندازه مناسب بخاری با توجه به متراژ محیط
  • بخاری گازی کم‌مصرف با برچسب سرانه انرژی
  • انتخاب از بهترین برند بخاری گازی به دلیل ایمنی و کیفیت بالا در تولیدات خود

 

شرایط ویژه فروش بخاری گازی در سایت جنرال

جنرال همواره تلاش داشته تا با فروش اینترنتی محصولات، خود را جزو بهترین برند بخاری گازی در کنار برندهای دیگر فعالیت کند و خدمات بهتر و بیشتری به خریداران برساند که در همین راستا با تخفیف های جذاب و افر های کالایی برای خرید بخاری مثل اولین خرید بخاری و آفر های مدت دار بدنبال رضایت شما بوده ایم که هم اکنون هم می‌توانید از این تخفیف ها در لیست قیمت بخاری گازی در وبسایت ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *