کولر

دلیل محبوبیت کولر آبی 3500

دلیل محبوبیت کولرآبی 3500

همه ی ما با کولرهای آبی آشنا هستیم و از قابلیت سرمایش خوب آن برای هر خانه ای آگاه هستیم کولرهای آبی که در مقابل کولرهای گازی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند در واقع هزینه ی استفاده و نگهداری آنها هم پایین تر از کولر گازی است.

در این مقاله قصد معرفی یکی از محبوب ترین مدل های کولرآبی را داریم زیرا در سال های اخیر یکی از بهترین ظرفیت های تولید شده در شرکت جنرال تبدیل شده است.

اولین دلیل در محبوبیت این محصول هوادهی خوب آن متناسب با متراژ محیط های خانه های ایران است زیرا اغلب منازل مسکونی در ایران بین 50 تا 90 متر هستند که کولر آبی 3500 با توجه به متراژ کانال و محیط از موتورهای قوی تر برخوردار می شود که خریداران می توانند آنها را انتخاب کند.

از مزیت های دیگر این کولر همانطور که پیشتر اشاره کردیم استفاده از موتورها یا دینام های گوناگون است تا دست خریدار برای انتخاب مدل دلخواه کاملا باز باشد زیرا هر الکتروموتور به نوعی مزایا و معایب خود را دارد.

معرفی کولر آبی 3500

بی تردید کولر آبی 3500 جزو محبوب ترین مدل های تولید شده تاکنون در کشور است که تقریبا تمام تولیدکنندگان کولرهای آبی یک مدل از این ظرفیت با همین هوادهی و ابعاد روانه بازار کرده اند.

کارخانه جنرال از پیشگامان تولید این محصول بوده است که با عنوان 3500 یا 4000 با الکتروموتور های مختلف مانند موتوژن 1/3 و 1/4 الکتروژن و کیا تولید و برای خریداران به بازار عرضه کرده است.

کولر آبی 3500 جنرال در واقع با دو سری کلی تولید می شود که نمونه ی اول بای کارکرد روی پشت بام طراحی شده و نمونه ی دوم با ابعاد یکسان مختص به هوادهی مستقیم به محیط عمل می کند که کلیدهای کنترل روی بدنه تعبیه شده و و کشورهای همسایه جزو مشتریان ویژه ی آن هستند که به همین علت این مدل را با عنوان کولر آبی 3500 صادراتی هم معروف شده است.

این محصول در واقع کوچکترین مدل تولید شده کولر آبی به منظور استفاده در پشت بام در محصولات جنرال است که بدنه از جنس گالوانیزه می باشد و جنرال توانسته برای جلوگیری از پوسیدگی آن که در معرض تابش مستقیم نور خورشید است یک لایه ی پوشش رنگی پودری مقاوم در برابر اشعه فرابنفش تولید کند که از نوع الکترواستاتیک می باشد.

میزان مصرف انرژی کولر ابی 3500 همانطور که روی برچسب مشخصات فنی محصول درج شده است بین 1 تا 3 آمپر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *