کولر

ناگفته های کولر آبی کوچک

ناگفته های کولر آبی کوچک

ناگفته های کولر آبی کوچک و معرفی انواع آن

در این مقاله به معرفی جامع انواع مدل های کولر آبی رومیزی و ناگفته های کولر آبی کوچک می پردازیم تا برای انتخاب و خرید آن دقیقا محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

همانطور که همه می دانیم کولر آبی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین سیستم های سرمایشی حال حاضر کشور ما است به طبع انواع اقسام مدلهای مختلف در زمینه قدرت، ابعاد و اشکال گوناگون هم طراحی و تولید شده که هر ساله دستخوش تغییر در فناوری قطعات و مکانیزم کلی این دستگاه می شود.

اگر بدنبال خرید کولر آبی کوچک برای اتاق خود هستید و چنانچه اتاق شما کانال کشی نشده است بهتر است به متراژ و محل قرارگیری دقت کنید زیرا مدل های مختلفی ساخته شده است که برای رفع نیاز خود و خنک سازی محیط اتاق باید با دقت روی قدرت الکتروموتور و ابعاد این محصول توجه کرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مدل های کولر آبی کوچک

در بین محصولات جنرال یا برندهای تولیدکننده ی این محصول انواع مدل ها برای خریداران عرضه شده است که در شرکت جنرال مدل های 2800 و 3000 و 3100 به عنوان کولر ابی کوچک تولید و روانه بازار شده است.

یکی از ناگفته های کولر آبی کوچک این است که همگی فقط از رابط یا پد خنک کنندگی از جنس پوشال کولر استفاده می کنند که برندهای انگشت شماری اقدام به استفاده از پدسلولزی کولر در این محصول کوچک کرده اند که به لحاظ قیمت هم بسیار گران تر به دست مصرف کننده می رسد و تاکنون اکثر کارخانه ها فقط در ظرفیت ها بالا مانند کولر آبی 7000 دست به استفاده از این نوع پدها زده اند.

ناگفته های کولر آبی کوچک 2800

کولر آبی کوچک 2800 در محصولات جنرال به عنوان کوچکترین مدل تولیدشده، روانه بازار شده است کولر 2800 با نوع بدنه ی خود اجازه ی استفاده از آبرسانی به صورت دستی را از طریق حفره ی ایجاد شده در سقف این دستگاه را فراهم می سازد و در بخش دریچه ها که محل قرارگیری پوشال است در دو مدل دریچه فلزی و دریچه پلاستیکی تولید می شود  که در نوع فلزی استحکام چند برابر شده است.

نکته ی دیگری که در بدنه این محصول باید به آن اشاده کرد قرارگیری کلیدها روی بدنه کنار دریچه خروجی هوا است که در سه حالت روشن/خاموش و دورتند/دورکند تعبیه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *